Uživatel: nepřihlášen
Košík: prázdný
dnes je 20.4.2018
Přihlášení
Oddělení
Střešní boxy KAMEI
LED denní světla
Alfa Romeo
Audi
BMW
British Leyland
Citroën
Dacia
Daihatsu
Dongfeng
Fiat
Ford
Honda
Hyundai
Chevrolet / Daewoo
Chrysler
Isuzu
Jaguar
Jeep
Kia
Lada
Lancia
Land Rover
Lexus
Mazda
Mercedes-Benz
MG / Rover-Group
Mitsubishi
Nissan
Opel
Peugeot
Porsche
FSO-Polski
Proton
Renault
Rover
Saab
Seat
Smart
Ssang Yong
Subaru
Suzuki
Škoda
Talbot / Simca
Tata
Toyota
Volvo
Volkswagen
Univerzální doplňky
Nákladní vozy - deflektory
Download sekce
Soubory ke stažení
Schvalovací dokumentace Katalogy Ceníky
Hledej & InfoMail
Zadejte hledaný text

Informace o novinkách
na Váš e-mail.

Všeobecné obchodní podmínky

Ceny výrobků, dobírka

    Při objednávce nad 4.000 Kč vč. DPH, zboží zasílaného na území ČR, je poštovné zdarma, jinak je k ceně zboží připočítáváno poštovné: službou PPL 150,- Kč nebo Českou poštou 160,- Kč . Všechny ceny jsou v Kč včetně DPH 21%.
    Při objednávce nad 10.000 Kč vč. DPH, zboží zasílaného na území SK, je poštovné zdarma, jinak je k ceně zboží připočítáváno poštovné službou PPL 340,- Kč. Všechny ceny jsou v Kč včetně DPH 21%.

Slevové kupóny

    V současné době žádné slevové kupóny nevydáváme, e-shop je na tuto možnost pouze připraven.

Všeobecné obchodní podmínky:

1. Objednané zboží, které je na skladě v ČR, bude standardně expedováno nejpozději do sedmi pracovních dnů od doručení objednávky. Zboží, které není skladem, je pravidelně naváženo každých čtrnáct dnů (vždy sudý týden) přímo od výrobce z Německa. Doba od objednání k expedici tedy může trvat až 20 pracovních dnů v závislosti na termínu přijetí objednávky, není-li v detailu zboží stanoveno jinak. 

2. Pokud není stanoveno jinak, bude zboží standardně expedováno prostřednictvím České pošty nebo zásilkouvou službou PPL na adresu objednávajícího.

3. Při přejímce zboží od poštovních služeb je odběratel povinen zkontrolovat neporušenost obalu. V případě narušení obalu je nutné za přítomnosti pracovníka této služby zkontrolovat obsah dodávky dle dodacího listu a v případě nesrovnalosti reklamovat u této služby. Každý takovýto případ je nutné hlásit dodavateli.

4. Jednotlivé objednávky budou vykrývány postupně dle data jejich přijetí.

5. Případné reklamace bude vyřízena pouze na základě písemného popisu vady.

6. Na všechny výrobky, pokud není stanoveno jinak, se vztahuje záruční doba 24 měsíců od data prodeje. Podmínkou je dodržení montážních návodů. V opačném případě nebude reklamace uznána.

7. Osobní odběr zboží u dodavatele je možný pouze v předem dohodnutém termínu.

8. U zásilek určených na Slovensko je možné využít pouze přepravní službu PPL.      

Kupní smlouva

   Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto  jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Možnost vrácení zboží

    Při nákupu v e-shopu poskytujeme spotřebiteli možnost vrátit nepoškozený a nepoužitý výrobek v neporušeném obalu nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí. V tomto případě bude zákazníkovi vrácena částka za dodané zboží na dobírku včetně poštovného a balného. Zákazníkovi zůstává povinnost zaplatit poštovné za odeslání zásilky zpátky prodejci.

Práva z vadného plnění (reklamační řád)

    Práva z vadného plnění (reklamační řád) vychází ze zákona 89/2012 Sb., z občanského zákoníku. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady (reklamaci)  v případě,  že  se vada vyskytne  u spotřebního zboží v době 24 měsíců od  převzetí (záruční doba). Do uplatnění práva z vady (reklamaci)   nespadají kromě dalších především tyto případy:

- zboží bylo instalováno v rozporu s přiloženým návodem k montáži
- zboží bylo neodborně lakováno, instalováno, upravováno či opravováno
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem
- zboží bylo reklamováno po záruční době

 
Místo uplatnění práv z vady (reklamace)
   Kupující uplatňuje právo z vady (reklamaci) doručením zboží na adresu provozovny prodávajícího.

Způsob uplatnění práva z vady (reklamace)
   Při uplatnění práva z vady (reklamace) doporučujeme předložit veškeré doklady o prodeji zboží a samotné (reklamované) kompletní zboží včetně příslušenství a dokumentace. Pokud se jedná o opětovné  uplatnění práva z vady (reklamaci), doporučujeme zákazníkovi předložit záznam o vyřízení práva z vady (reklamace). Zákazník by měl uvést o jakou vadu jde nebo jak se vada projevuje. Uplatnění práva z vady (reklamce)  bude vyřízena bez zbytečného odkladu nejdéle však do 30-ti kalendářních dnů od uplatnění.

Shoda s kupní smlouvou
   Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

Rozpor s kupní smlouvou
   V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.


Mimosoudní řešení sporů

   Evropská unie vytvořila JEDNOTNOU ODR PLATFORMU, která pomáhá řešit spotřebitelské spory a stížnosti. Tato platforma, která vznikla na základě nařízení Evropského parlamentu 524/13, byla spuštěna 15. února 2016.
Subjekt mimosoudního řešení sporů pro Českou republiku:
ČOI – Česká obchodní inspekce http://www.coi.cz/
V případě řešení přeshraničních spotřebitelských sporů - řešení sporů online:
link na evropskou ODR platformu:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage


Ochrana osobních údajů

   Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne jakékoli třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci (jméno, adresa, popř. telefon). Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím.

Reklama